Je bekijkt nu Ingevulde vacature -Assistent Vastgoed in Hilversum

Ingevulde vacature -Assistent Vastgoed in Hilversum

Voor Compact Real Estate Services in Hilversum zoeken wij een fulltime Assistent Vastgoed. Dankzij jouw inzet kunnen onze property managers en technisch managers hun werk efficiënt en foutloos uitvoeren. Je staat de huurders, leveranciers en eigenaren met flair te woord en maakt hun dag net een beetje mooier. Graag vertellen we je in deze vacature zoveel mogelijk over deze afwisselende baan. Je hebt na het lezen ongetwijfeld nog vragen, dus bel vooral onze recruiter voor meer informatie en de allerbeste sollicitatietips. Maar nu eerst meer over Compact Real Estate Services en de functie.

De werkgever
Compact Real Estate Services is een autoriteit op het gebied van vastgoedmanagement. Vanuit een prachtige kantoorvilla in het centrum van Hilversum beheren zij vastgoed in heel Nederland. Het vastgoed is in eigendom van particuliere en institutionele beleggers. De portefeuille bestaat uit woningen in het midden- en hogere segment, kantoren en winkels. Het team bestaat uit 18 medewerkers. Een gebalanceerd team wat met veel enthousiasme elke dag weer de beste service levert aan eigenaren en huurders. Wat Compact Real Estate Services onderscheidt van haar vakbroeders? Dat is de persoonlijke aanpak. De betrokkenheid van collega’s en nauwe samenwerking met huurders, leveranciers en eigenaren. Door die persoonlijke aanpak loopt iedereen net dat stapje harder, is het werk sneller klaar en is de kwaliteit van een hoog niveau!

De functie
Iedere vastgoedportefeuille wordt beheerd door een technisch manager en een property manager, zij hebben dagelijks contact met de huurders, leveranciers en eigenaren. In jouw functie zorg je dat deze contacten goed verlopen en ondersteun je hen waar mogelijk. Je komt werken in ons bevlogen commerciële team, wat in heel Nederland kantoren en winkelcentra beheert. Zo assisteer je met de volgende taken:

  • Voeren van correspondentie met huurders en leveranciers. Zowel schriftelijk als telefonisch;
  • Opstellen van notulen van overleggen met de eigenaren;
  • Opvragen van de nodige contracten, certificaten en andere documenten rondom de panden die in beheer zijn en het continu blijven monitoren hiervan;
  • Verzorgen van mailingen en aankondigingen naar huurders en leveranciers;
  • (Laten) goedkeuren van binnenkomende facturen;
  • Bonnen van klachten & mutaties verwerken;
  • (Concept) overeenkomsten opstellen;
  • Correct archiveren van rapporten, contracten en andere documenten.

Door jouw flair en luisterend oor krijg je al snel een fijne band met je collega’s, huurders en leveranciers. Door jouw aandacht lever je goed werk af en voelen huurders zich gehoord en gewaardeerd. Kortom, jouw baan is heel belangrijk voor de organisatie. Deze functie is ter uitbreiding van het team, de inwerkmogelijkheden zijn dan ook prima. In deze baan maak jij het verschil voor het team, we kijken dan ook uit naar je sollicitatie!

Functie eisen
Wij zoeken vooral een fijne persoonlijkheid met brede interesse in vastgoed. Bovenal zijn jouw gezond boerenverstand, doorzettingsvermogen en time management vaardigheden voor ons de doorslaggevende factoren om jou een arbeidscontract aan te bieden. Als jij naast vloeiend Nederlands ook Engels spreekt en schrijft, dan is dat een pré. Wil jij graag doorgroeien binnen het bedrijf, dan is dat op termijn zeker bespreekbaar.

Deze vacature is gesloten, solliciteren is niet meer mogelijk. Zoek je een vergelijkbare functie? Stuur dan een open sollicitatie.