Je bekijkt nu Ingevulde vacature – Technisch Manager – Utrecht

Ingevulde vacature – Technisch Manager – Utrecht

Apleona staat bekend als een betrouwbare en betrokken vastgoedmanagementorganisatie. De organisatie onderscheidt zich door een informele sfeer en pragmatische aanpak. Geen hiërarchisch geharrewar, maar samen de beste service leveren aan de klant. En deze klanten zijn niet mis! Denk bijvoorbeeld aan CBRE Global Investors, a.s.r. real estate en Syntrus Achmea Real Estate & Finance. Vanaf juli 2018 werkt Apleona vanuit het nieuwe kantoor in Utrecht Papendorp. Dus wil jij je inzetten voor een grote vastgoedinvesteerder op de Nederlandse markt en meebouwen aan iconische vastgoedobjecten in een prettige werkomgeving? Dan is jouw sollicitatie van harte welkom!

Organisatie

Voor Apleona werft MH Werving & Selectie een fulltime Technisch Manager. Als Technisch Manager ben je de vraagbaak voor technische vraagstukken van onze opdrachtgevers. Je initieert het planmatig en dagelijks onderhoud van de panden en zorgt voor vakkundige uitvoering ervan. Door jouw goede onderhandelingsvaardigheden en coördinerend talent zorg jij dat de projecten binnen budget, kwaliteit en tijd worden uitgevoerd. Je zorgt voor actuele MJOP’s, zodat onze opdrachtgevers en huurders precies weten wat ze kunnen verwachten. Doordat jij zorgt dat de panden er piekfijn bij staan, hebben we tevreden huurders. Uiteraard kun je dit werk niet alleen, daarom hebben we een fijn team met collega’s. Vele handen maken immers licht werk!

De portefeuilles die aan ons zijn toevertrouwd zijn verspreid over heel Nederland. Je zult dan ook regelmatig op pad zijn om de projecten te bezoeken. Voor deze functie is een technische opleiding op HTS niveau essentieel, maar minstens zo belangrijk zijn jouw contactuele en sociale vaardigheden. Je zal immers veel in contact zijn met opdrachtgevers, huurders, opdrachtnemers, en niet te vergeten, je collega’s. Kortom, een afwisselende technische functie waarin veel wordt gevraagd van jouw coördinatietalent. Naast jouw dagelijkse werkzaamheden is er ook de mogelijkheid om je verder te specialiseren, denk hierbij aan onderwerpen als projectmanagement, duurzaamheid of digitalisering. Wij vinden opleidingen belangrijk, zo blijf jij altijd de beste in jouw vakgebied.

Functie

Puntsgewijs zien je werkzaamheden er zo uit:

  • Opmaken en uitnutten van de meerjaren onderhoudsplanning- en begroting;
  • Behandelen van huisvestingsvraagstukken van eigenaren en huurders;
  • Gesprekspartner zijn voor eigenaren en huurders op het brede gebied van technisch management;
  • Aansturen van en toezicht houden op de uitvoer van het dagelijks onderhoud;
  • Plannen, begroten, voorbereiden, begeleiden en controleren van grootschalige onderhoudsprojecten;
  • Aanbesteden en beheren van facilitaire contracten en onderhoudscontracten, bewaken van de voortgang van de werkzaamheden, controleren van de kwaliteit, kritisch beoordelen van de budgetrealisatie;
  • Verzorgen van correspondentie, administratie en rapportages ten behoeve van bovengenoemde werkzaamheden.

Functie eisen

De ideale kandidaat beschikt over:

  • Een relevante afgeronde HBO opleiding zoals HTS werktuigbouw of bouwkunde;
  • Deze functie is beschikbaar voor Technisch Manager op junior, medior en senior niveau;
  • Kennis van MS Office en bij voorkeur van REMS (Real Estate Management System);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Bij voorkeur ook goede beheersing van de Engelse taal;
  • Rijbewijs B.

Aanbod

Naast een interessante baan hebben natuurlijk ook een mooi arbeidsvoorwaardenpakket. We bieden je een goed salaris. We raden je aan om een actuele loonstrook te verstrekken, dan kunnen wij op basis daarvan een passend aanbod doen. Je ontvangt een 13emaand en een lease auto. En natuurlijk ook de eerder genoemde opleidingsmogelijkheden, comfortabele werkplek en geweldige collega’s!

Deze vacature is gesloten, solliciteren is niet meer mogelijk. Zoek je een vergelijkbare functie? Stuur dan een open sollicitatie.